کی زنه کی مرد؟
خنده بازار
بخند تا دنیا بهت بخنده...... :D
درباره وبلاگ


می گویند : شاد بنویس ... نوشته هایت درد دارند! و من یاد ِ مردی می افتم ، که با کمانچه اش ، گوشه ی خیابان شاد میزد... اما با چشمهای ِ خیس ... !!
نويسندگان
سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 22:56 :: نويسنده : مهران مافی

  خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسید . 
دخترم : مامان تو زنی یا مردی ؟ 
من : زنم دیگه پس چی ام ؟ 
دخترم : بابا ، چی اونم زنه ؟ 
من : نه مامانی بابا مرده . 
دخترم : راست میگی مامان ؟ 
من : آره چطور مگه ؟ 
دخترم : هیچی مامان ! دیگه کی زنه ؟ 
من : خاله مریم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ 
دخترم : دایی سعید هم زنه ؟ 
من : نه اون مرده ! 
دخترم : از کجا فهمیدی زنی ؟ 
من : فهمیدم دیگه مامان، از قیافه ام . 
دخترم : یعنی از چی ؟ از قیافه ات؟ 
من : از اینکه خوشگلم ، 
دخترم : یعنی هر کی خوشگل بود زنه ؟ 
من : اره دخترم 
دخترم : بابا از کجا فهمید مرده 
من : اونم از قیافش فهمید . یعنی بابایی چون ریش داره و ریشهاشو میزنه زیاد خوشگل نیست مرده ! 
دخترم : یعنی زنا خوشگلن مردا زشتن ؟ 
من : تقریبا . 
دخترم : ولی بابایی از تو خوشگل تره 
من : اولا تو نه شما بعدشم باباییت کجاش از من خوشگل تره ؟ 
دخترم : چشاش 
من : یعنی من زشتم مامان ؟ 
دخترم : نه 
من : مرسی 
دخترم : ولی دایی سعید هم از خاله خوشگلتره !! 
من : خوب مامان بعضی وقتها استثنا هم هست 
دخترم : چی اون حرفه که الان گفتی چی بود 
من : استثنا یعنی بعضی وقتها اینجوری میشه 
دخترم : مامان من مردم 
من : نه تو زنی 
دخترم : یعنی منم زشتم 
من : نه مامان کی گفت تو زشتی تو ماهی ، ولی تو الان کودکی 
دخترم : یعنی من زن نیستم ؟ 
من : چرا جنسیتت زنه ولی الان کودکی 
دخترم : یعنی چی ؟ 
من : ببین مامان همه ی آدما شناسنامه دارن که توی شناسنامه شون جنسیتشون مشخص 
میشه جنسیت تو هم توی شناسنامه ات زنه .
 
دخترم : یعنی منم مامانم ؟ 
من : اره دیگه تو هم مامان عروسکهاتی 
دخترم : نه ، مامان واقعی ام ؟ 
من : خوب تو هم یه مامان واقعی کوچولو برای عروسکهات هستی دیگه 
دخترم : مامان مسخره نباش دیگه من چی ام ؟ 
من : تو کودکی 
دخترم : کی زن میشم ؟ 
من : بزرگ شدی 
دخترم : مامان من نفهمیدم کیا زنن ؟ 
من : ببین یه جور دیگه میگم . کی بتو شیر داده تا خوردی بزرگ شدی 
دخترم : بابا 
من : بابات کی بتو شیر داد ؟ !!!!!!!!!! 
دخترم : بابا هر شب تو لیوان سبزه بهم شیر میده دیگه 
من : نه الان رو نمی گم ، کوچولو بودی ؟ 
دخترم : نمی دونم 
من : نمی دونم چیه ؟ من دادم دیگه 
دخترم : کی؟ 
من : ای بابا ولش کن ... خوب هر کی روسری سرش کنه زنه هر کی نکنه مرده 
دخترم : یعنی تو الان مردی میریم پارک زن میشی 
من : نه ببین ، من چیه تو میشم ؟ 
دخترم : مامانم 
من : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن 
دخترم : آهان فهمیدم . 
من : خدا خیرت بده که فهمیدی ، برو با عروسکهات بازی کن 


****
 

نیم ساعت بعد 
دخترم : مامان یه سوال بپرسم 
من : بپرس ولی در مورد زن و مرد نباشه ها 
دخترم : در مورد ماهی قرمزه است . 
من : خوب بپرس!! 
دخترم : مامان ماهی قرمزه زنه یا مرده ؟!!!!!!!
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: