خنده بازار
بخند تا دنیا بهت بخنده...... :D
درباره وبلاگ


می گویند : شاد بنویس ... نوشته هایت درد دارند! و من یاد ِ مردی می افتم ، که با کمانچه اش ، گوشه ی خیابان شاد میزد... اما با چشمهای ِ خیس ... !!
نويسندگان
یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 17:29 :: نويسنده : مهران مافی

 رفتم يه رم واسه گوشيم بخرم به فروشنده ميگم قيمتش چنده؟

ميگه چون مشتري هميشگي هستي به شما پونزده تومن ميدم
خوشحال شدم بهش گفتم به بقيه چقدر ميدي؟
گفت دوازده تومن
من O_O
بقيه o_o
واحد بازرسي و نظارت O_o
دلار o_O
كارلوس كي روش o_o

 




نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت20:40---5 اسفند 1391
سلام وبلاگ خیلیییی توپی داری یه عالمه خندیدم دمت گرم اگه دوس داشتی منظرت هستم برای تبادل لینک خبرم کن خیلی دوس دارم باهات تبادل لینک کنم موفق باشی وخنده همیشه صاحبخونه قلب مهربونت باشه باااااای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: