اطلاعیه
خنده بازار
بخند تا دنیا بهت بخنده...... :D
درباره وبلاگ


می گویند : شاد بنویس ... نوشته هایت درد دارند! و من یاد ِ مردی می افتم ، که با کمانچه اش ، گوشه ی خیابان شاد میزد... اما با چشمهای ِ خیس ... !!
نويسندگان
یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, :: 17:56 :: نويسنده : مهران مافی

 توهین به شخصیت والا پیامبر، رسول گرامی اسلام (ص) به همان اندازه که تهیه کنندگان، کارگردان و حامیان فیلم موهن را منفور جهانیان کرد، شرکت آمریکایی "گوگل" را نیز به همان میزان بدنام نمود.

 

این غول اینترنتی اولین بار نیست که دردسرساز می شود؛ از حذف نام "خلیج همیشه فارس" از گوگل مپ، و تحریم کاربران ایرانی گرفته تا تزئین لوگوی گوگل با نماد صهیونیسم، و جاسوسی برای شبکه های اطلاعاتی صهیونیستی–آمریکایی.

 

 

 

در پی پخش فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اعظم (ص) در یوتیوب که سرویسی از خدمات گوگل محسوب می شود، جهان اسلام و سایر ادیان سخت به خشم آمده اند. موج محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام تمام جهان را فرا گرفت؛ اما شرکت گوگل به بهانه آزادی بیان اعلام کرد حاضر به حذف این فیلم از یوتیوب نیست.

"مارتین جوزنبولت" مدیر گوگل اعلام کرد که انتشار فیلم توهین آمیز به رسول الله (ص) را در یوتیوب متوقف نمی کند زیرا این اقدام با  آزادی اندیشه منافاتی ندارد!

 

 

 

در پی بی اعتنایی "گوگل" به درخواست مسلمانان و کشورها و مشارکت در توهین به مقدس ترین ارزش مسلمانان، امروز فراخوانی در فضای مجازی با عنوان "دعوت علمای اسلام برای تحریم گوگل" منتشر شده است که استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوب را در تمامی کشورهای اسلامی به مدت دو روز منع می کند.

روز دوشنبه و سه شنبه (۲۴ و ۲۵ سپتامبر) روز منع استفاده از این دو سرویس دهنده اینترنتی است و طبق برآوردها انتظار می رود بر اثر این ابتکار بجا، ارزش شرکت گوگل با افت قابل توجهی مواجه شده و خساراتش به میزانی نزدیک به ۲۱۰ میلیون دلار برسد.

 

جام نیوز نیز همراه و همصدا با این فراخوان ارزشی، از عموم مخاطبان مؤمن و ارزشمدار خود دعوت می کند که به تحریم یادشده بپیوندند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهام
ساعت19:44---2 مهر 1391
چرا متن هات با خنده بازار2012 یکیه؟پاسخ: خنده بازار 2012؟ میشه آدرسش رو بدی؟ اصن شاید اون از وب من کپی میکنه :دی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: